xx

Rotary is van alle leeftijden

Rotary is van alle leeftijden!

Rotary als organisatie staat open voor alle leeftijden. Er zijn steeds meer jongeren die het principe van "Service above self" willen uitdragen en mee willen doen in mooie projecten, zowel lokaal als internationaal.

Ook jongeren kunnen dus lid worden van de Rotary en doen dat via onderstaande clubs. Rotary Club Harlingen moedigt de clubs aan om samenwerking te zoeken of hulp te vragen op allerlei gebied.

Rotaractclubs zijn enthousiaste serviceclubs van jonge professionals, zowel werkenden als studenten.

Voor scholieren van 12 tot en met 18 jaar zijn er de Interactclubs die ernaar streven een zinvolle bijdrage aan de maatschappij te leveren, naast het leren besturen en samenwerken. Dit vooral vanuit vriendschap en binnen een schoolverband.