xx

Wijnproeverij met Lions

Honger in Noordwest Friesland? Nee toch, zeker!

Onze Voedselbank De Helpende Hand heeft deze winter extra steun nodig. De vraag is veel groter dan anders, dus moeten alle zeilen worden bijgezet om de schappen gevuld te houden.

U een glas wijn. Iedereen te eten.

Deze wijnproeverij en -verkoop is een gezamenlijke actie van Lionsclub Franeker-Harlingen en Rotary Club Harlingen. De volledige netto-opbrengst gaat naar de voedselbank.

U kunt helpen door bij ons wijn te kopen.

Het aanbod bestaat uit een aantal goede en betaalbare wijnen. Perfect voor alle dagen en een goed glas tijdens het kerstdiner. Wilt u zeker zijn van uw keuze, kom dan naar de proeverij. U kunt daar meteen ook uw wijnen bestellen.

Zaterdag 26 november 2022

16:00 – 19:00 uur

“De Kerk”

Midlumerlaan 24, Harlingen

Bestellen kan natuurlijk ook in onze online shop, waar tevens alle informatie te vinden is:

www.lions-wijnactie.nl

Wij nodigen u van harte uit om uw wijnen via ons te kopen. U helpt hierdoor direct stadgenoten die deze steun echt nodig hebben. Dus als u toch gaat inslaan, doe dat dan via deze actie.

Alvast bedankt. Proost!