Afscheid van Nathalie & Isa

Op een stralende zomerse zondagmiddag half juli 2022, hebben we officieel Isabella Buckeridge Dias (Brazilië - rechts) en Nathalie Mülli (Zwitserland - links) in ons midden welkom geheten. In het kader van het Rotary Youth Exchange Program hebben zij een jaar in Harlingen bij gastouders verbleven.

Wij waren blij dat ze er waren en hebben hen een jaar gegeven om nooit te vergeten. Op zondag 9 juli 2023 namen we als club weer afscheid van hen en een dag later vertrokken ze werkelijk weer naar huis.

In dezelfde tijd hebben wij ook twee jonge mensen mogen uitzenden. Anna Hiemstra heeft een jaar in Argentinië gewoond. Anouck Jansen is in diezelfde tijd afgereisd naar de Verenigde Staten. Beiden hebben ze een schat aan ervaringen opgedaan!