Tweede toertocht voor het Vakantie Huisje

Op 2 april organiseerden we de tweede geweldige familie toertocht. De opbrengst was voor het vakantie huisje. Met een prachtige “bolletje pijltje” tocht reden we door het fraaie landschap van Overijssel – langs Den Nul, Voorst & Zutphen en over het pontje Olst Wijhe. Ondertussen moesten we foto’s herkennen voor de prijsvraag.

In Olst stond de poffertjeskraam van Dick Poffers die niet alleen voor de deelnemers bakte maar ook de bewoners van het nabijgelegen verzorgingshuis Carinova van heerlijke poffertjes voorzag. Als dank kregen we van hen een extra bedrag van EUR250 voor het vakantie huisje. En er stond een superfrisse DIXI van Ross Salland.Een geweldige tocht met een mooie opbrengst, en afgesloten op het Landgoed de Kattenbergse Hoeve, waar de prijswinnaars gehuldigd werden! Een zeer geslaagde club activiteit.

A bridge over a body of water

Description automatically generated

Two men in aprons cooking in a kitchen

Description automatically generated