Fellowship

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\MEDIA\OFFICE14\Lines\j0115875.gif

Wat wordt verstaan onder fellowship in Rotary?

De naam zegt het al: vriendschap. Dat we oprecht geïnteresseerd zijn in elkaar, dat we het belangrijk vinden om dat met elkaar te delen, op allerlei manieren. Door van elkaar te leren, beroepsmatig, maar ook hoe we dingen aanpakken, hoe we over bepaalde zaken denken. Juist doordat we allemaal andere beroepen uitoefenen (classificaties) kunnen we veel van elkaar leren.

We vinden het belangrijk dat het goed met ons gaat, zowel privé als in beroep. En doordat we fellows zijn staan we elkaar terzijde, in raad en daad.

Deze vriendschap legt een belangrijke basis voor het samen realiseren van mooie maatschappelijke projecten in de omgeving en is een van de belangrijkste principes van Rotary.

Maar natuurlijk doen we ook gewoon gezellige dingen met elkaar:

Bedrijfsbezoeken, vaak met partner

·

Open haard avonden: met kleine groepjes bij elkaar op bezoek, veelal met partner

Nieuwjaarsdiner

Bestuursoverdracht

Lustrumfeesten

De kookclub

Soms hebben we speciale evenementen samen met andere Rotaryclubs. En omdat we fellows zijn staat de deur van iedere Rotaryclub of Rotarian wereldwijd voor elkaar open. Hoe bijzonder is dat?

C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\MEDIA\OFFICE14\Lines\j0115875.gif