Even voorstellen... Onze voorzitter tot en met 30 juni 2023

Arina van Dam-Janse heeft de prachtige en uitdagende taak om in het clubjaar 2022/2023 voorzitter te zijn van onze Rotaryclub.

In haar eigen woorden licht ze een tipje van de sluier op…. Arina is aan het woord:

Wat kunnen jullie van mij verwachten?

Alles wat ik oppak doe ik met overgave, dus ook als toekomstig voorzitter van onze club heb ik me voorgenomen er volledig voor te gaan. Ik zie het als een eer om deze taak te mogen vervullen en vind het bijzonder dat de club het vertrouwen aan mij geeft om deze functie te gaan bekleden.Afbeelding met persoon, boom, buiten

Automatisch gegenereerde beschrijving

Ik ben iemand die eigenlijk elke kans aangrijpt om mezelf te ontwikkelen en soms zelf versteld sta van wat dat mij brengt. Zo begon ik bijna 25 jaar geleden met mijn eigen tandartspraktijk aan huis, als vrije vestiging. Best spannend om zoveel te investeren terwijl je nog geen enkele patiënt hebt ingeschreven. Ik had niet persé de ambitie om daar een groot bedrijf van te maken. Maar door een aantal kansen en keuzes in het verloop van mijn carrière heb ik intussen een grote tandartspraktijk met vier behandelkamers en maar liefst dertien medewerkers. En bijna alles wat bij de bedrijfsvoering komt kijken probeer ik mij eigen te maken, van HR-management tot websitebeheer. Dat zie ik als uitdaging en wanneer me dat lukt geeft me dat veel voldoening.

Ook in mijn vrije tijd probeer ik mijzelf op allerlei vlakken uit te dagen en verder te ontwikkelen. Zo begon ik een opleiding tot costumière, louter voor de hobby. Helaas kreeg ik het te druk om deze opleiding volledig af te ronden. Maar ik naai nog steeds graag.

Vier jaar geleden ben ik begonnen met saxofoon spelen. Ooit hoop ik hiermee zover te komen dat ik in een band zou kunnen spelen. Daarom oefen ik heel gedisciplineerd bijna dagelijks.

Ik probeer in alles wat ik doe mijn gevoel te leggen. Ik ben ervan overtuigd dat je alles wat je met passie doet ook tot een succes kunt maken.

Die bevlogenheid hoop ik ook in mijn rol als voorzitter te kunnen laten zien. Ik hoop in mijn voorzittersjaar een aantal mooie projecten te kunnen organiseren. Als ik daarnaast ook kan zorgen voor een mooie stabiele club, die aantrekkelijk is voor anderen, dan is mijn missie geslaagd!

Arina van Dam-Janse