xx

Eerste padel toernooi blijkt succes!

Succesvolle opbrengst padeltoernooi Adamas Centrum

Op zaterdagavond 18 november organiseerden JCI Bollenstreek samen met Rotary Hillegom-Lisse in de hal van Terwegen Indoor Padel & Tennis te Sassenheim het eerste Padel-toernooi voor het Adamas Centrum. Met 32 deelnemende teams uit de gehele regio en een opbrengst van € 5.125,-, was de avond zeer geslaagd.

De keuze om als JCI Bollenstreek en Rotary Hillegom-Lisse samen een padeltoernooi te organiseren voor het goede doel, bleek een gouden greep. Binnen 2 weken hadden er zich 32 teams ingeschreven en waren er 8 baansponsoren gevonden.

48 wedstrijden en € 5.125,- opbrengst

Nadat aan het begin van de avond onder toeziend oog van alle deelnemers door zowel de voorzitter van de JCI Bollenstreek alsmede de (oud) voorzitter van de Rotary Hillegom-Lisse een cheque ter waarde van € 5.125,- aan Reshma Waasdorp van het Adamas Centrum werd overhandigd, kon het toernooi beginnen. In een gezellige en sportieve ambiance werden er uiteindelijk 48 wedstrijden, verdeeld over 8 banen, gespeeld. Tussen de wedstrijden door konden de deelnemers genieten van een hapje en een drankje. Aan het einde van de avond werden de prijzen verdeeld en sloot de organisatie af met de mededeling dat de inschrijving voor volgend jaar alweer geopend is.

Bedrijfsleven omarmt Adamas Centrum

Met Horsman & Co, AW Groep, Heemborgh Sassenheim, Verstraten & Partners, Vaalburg Carrosseriebouw, D.J. Middelkoop, Kromhout Accountants en van Dijk Hoveniers als baansponsoren werd de basis gelegd voor een mooi bedrag voor het Adamas Centrum. De Wijnzaak uit Hoofddorp heeft de wijnen gesponsord en MOOD4 uit Nieuw-Vennep het scorebord. Het toont eens te meer aan dat ook het bedrijfsleven in de regio dit goede doel omarmt!

Adamas Centrum

Adamas Centrum is er voor iedereen die geraakt is door kanker. Het centrum is in Nieuw-Vennep, maar Adamas heeft ook een dependance in het Spaarne Gasthuis Hoofddorp en bezoekt daar actief patiënten. Onze gasten komen vooral vanuit: de Haarlemmermeer, Duin- en Bollenstreek, Kaag en Braassem, Kennemerland en Amstelland.

Het centrum is opgericht op 14 februari 2007 en onderdeel van de brancheorganisatie IPSO (Instellingen PsychoSociale Oncologie) Hier vallen ruim 81 locaties onder waar iedereen die met kanker is geconfronteerd, terecht kan voor een luisterend oor, informatie, tal van activiteiten (o.a. massages, Pilates, schildercursussen, wandelen en zwemmen) én lotgenotencontact: ook voor naasten, nabestaanden en mensen die palliatief zijn.

Adamas focust op de kwaliteit van leven waarbij er altijd wordt uitgegaan van de behoefte van de gast onder het motto: Omgaan met kanker. Je hoeft het niet alleen te doen.