Waarom lid worden van Rotary Club Houten? En hoe?

Gezien het feit dat je op onze site terecht bent gekomen, duidt erop dat je belangstelling hebt voor een serviceclub. Wellicht heb je nog geen voorkeur voor welke serviceclub, dat kunnen de Lions, Kiwanis, Ronde Tafel, JCI of een van de twee Houtense Rotary Clubs zijn.
Op onze website kun je in ieder geval voldoende over onze activiteiten lezen, maar het is ook goed om even naar dit filmpje Waarom Rotary? te kijken:

Toegegeven dit is bekende Amerikaanse kost, maar wij hebben ook onze eigen Rotarian Jurgen Rayman, die een typisch Nederlandse uitleg geeft over het Rotary lidmaatschap.

.

Als je na het zien van deze twee films met ons in contact wilt komen, dan stellen wij dit oprecht op prijs. Hoewel Rotary diverse regels heeft voor het uitnodigen van nieuwe leden, kun je ook zelf jouw belangstelling kenbaar maken via een formulier of email.

Werkende mannen of vrouwen, bij voorkeur in de leeftijdsgroep 35-50 jaar, kunnen hiervan gebruikmaken.

De gegevens die wij langs deze weg ontvangen, worden door de ledencommissie, mits er reële kans van slagen is, besproken met het bestuur. Vervolgens zal het bestuur van onze club graag nader kennis willen maken in een persoonlijk gesprek, waarbij jouw beroep (wij streven naar een brede diversiteit) en maatschappelijke inzet onderwerpen van gesprek zullen zijn. Het zal duidelijk zijn dat met de toegezonden informatie vertrouwelijk wordt omgegaan.

Als je belangstelling gewekt is voor een eventueel lidmaatschap van onze Rotaryclub, word je verzocht dit formulier in te vullen Dit formulier kan worden verzonden naar de Nieuwe Leden Commissie. Of u kunt uw belangstelling kenbaar maken bij: Rob Klerkx klerkx.r@kpnmail.nl