Feestelijke bestuurswissel 2021

Op maandag 5 juli droeg Ilse Visser het voorzitterschap van Rotaryclub Nunspeet 4Woods over aan Monique van der Borg. Carola Ubink verlaat het bestuur en Gerda Hooghordel wordt inkomend voorzitter. Medi Holstege maakt plaats voor Anneke Burger als secretaris. Monique Branse blijft nog een jaar de penningen beheren.

We kijken terug op een geslaagd en actief clubjaar, ondanks alle beperkingen. Zo hebben we online inspirerende sprekers gehoord zoals transgendervrouw Remke Verdegem, journalist Rutger Mazel over de verkiezingen in de VS en hartchirurg Harriëtte Verwey. We hebben levens- en beroepspraatjes gehouden, 'echte' wandelingen in kleine groepjes gemaakt, tuinmeetings en keukentafelgesprekken gehad, veiligitems ingebracht voor SOS Nunspeet om ondernemers te helpen die het zwaar hebben in dit coronajaar, meegedaan aan Nunspeet Verbindt met maar liefst 12 teams en prachtige zomeravondgesprekken gehad aan het Veluwemeer voor nog meer verbinding binnen onze club.

We kijken vooruit naar een mooi en veelbelovend jaar met een afwisselend programma onder leiding van een enthousiast bestuur dat aan de slag gaat onder het motto 'samen' met de leden. We hebben er zin in!