Interessante, leerzame en grappige DistrictConferentie over (werk)geluk!

Rotary Club Voorst verwelkomt op 29 september veel gasten in het AFAS experience center. In een enthousiaste presentatie in het bijzondere, op de medewerkers gerichte AFAS-gebouw vertelt de CEO dat er bij AFAS maar 1 regel is: hoe werkgelukkig kun je daarvan worden! Daarna geef Jörgen Raymann een humoristische toelichting op zijn -in coronatijd bedachte- 5G-connectie: Gezonder zijn, Gezien worden, Gehoord worden, Geïnspireerd raken en Gelukkig zijn. Na een smakelijk en gezellig diner sluit Leo Bormans af met een bevlogen verhaal over zingeving, geluk en hoop, en de mindset daarvoor die ieder zelf kan beïnvloeden. Als metafoor gebruikt hij een lichtend boek met verhalen vol hoop.

Rotary Club Nunspeet 4Woods is goed vertegenwoordigd op deze DisCon, waar ieder verhalen deelt met 'oude' bekenden en 'nieuwe' mensen ontmoet.