Nieuw: de vierhouten wandel 4-daagse

LOOP DEZE UNIEKE VIERHOUTENSE 4-DAAGSE OP EIGEN HOUTJE!

Enthousiaste Rotary-wandelaars uit Vierhouten en Nunspeet delen hun mooiste wandelervaringen via vier wandelingen in een nieuwe brochure. Wij nemen de wandelaars graag mee naar de mooiste paadjes en prachtigste vergezichten. De wandelingen zijn nieuw en zorgvuldig samengesteld en ‘voorgelopen’ door leden van de Rotary Club Nunspeet 4-Woods.

Al lopende zien de wandelaars knoestige bomen, stuifzand, heidevelden, stille vennen en open ruimtes. Ze lopen langs plekken met sagen en legendes uit de tijd dat de Veluwe nog woeste grond was. In de nieuwe brochure staan 4 routes van elk 15 km, die samen een klavertje vier vormen rondom Vierhouten. De routes lopen door het Vierhouterbos, het Vreebos, het Elspeterbos en het Gortelsebos. Ze starten allemaal bij het kunstwerk het ‘Ei’. Elke route is uniek en je loopt er 1, 2, 3 of 4 als jíj er zin in hebt.

Support voor lokale ondernemers
Dit initiatief komt voort uit support aan de lokale ondernemers in Vierhouten en Nunspeet na een zwaar coronajaar. Voor wie er een aaneengesloten 4-daagse van wil maken, zijn er meer dan genoeg mogelijkheden voor een overnachting. En we raden iedereen aan om iets te eten en te drinken op één van de mooie terrassen of in een gezellig restaurant. Vierhouten staat namelijk bekend als ‘de culinaire Parel van de Veluwe’.

De hotels en restaurants verwelkomen de wandelaars graag. En het leuke is: de wandelaar heeft de aankoop van deze brochure van slechts 9,95 snel terug verdiend. In de brochure staan diverse kortingsbonnen met verrassende aanbiedingen van de lokale ondernemers, zoals koffie met appeltaart, een lunchaanbieding en korting op een overnachting. De opbrengst gaat naar de maatschappelijke projecten van Rotaryclub Nunspeet 4Woods.

Bestel deze unieke Vierhouten 4-daagse
Deze unieke brochure kost 9,95 en is te koop bij de plaatselijke VVV’s, de deelnemende bedrijven en bij diverse verkooppunten in de omgeving. Of stuur een mail naar: vierhouten4daagse@gmail.com.