Energieke activiteiten in 2022

Avond vol boem boem en tra la la
Onder muzikale leiding van Hans Vriend improviseren we vrolijk op de djembé's (april 2022).

Installatie met de rituele 'call' (april 2022)
Welkom Helena!

In actie tegen taalachterstand en voor kansengelijkheid
Onze RC 4woods gaat zich de komende jaren inzetten om laaggeletterdheid bij kinderen te voorkomen. Met de bibliotheek gaan we een voorstelling en schrijfevent organiseren.

Dinertje buitenshuis (maart 2022)
Sinds covidtijd hebben we geen eetbijeenkomsten, en daarom organiseren we zo nu en dan een dinertje buitenshuis, een aangename extra avond.

In actie voor Oekraïne (maart 2022)
Vlak na het uitbreken van de oorlog verzamelen we warme kleding en voedzame boodschappen in en brengen die naar een inzamelpunt waar jong en oud zich hard maakt voor de oorlogsslachtoffers.

Maatjes van vluchtelingen in hotel De Malle Jan
Een aantal leden is begin 2022 maatje van de Syrische, Eritrese en Turkse vluchtelingen die een aantal maanden verblijven in De Malle Jan in Vierhouten.