Jaarlijkse actie present

Jaarlijkse Actie Present(je)

Sinds enige jaren organiseren we met de nodige leden van onze club en de stichtingen Present Oldebroek en Present Elburg een actie om veel mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken te verblijden met een uitgebreid brunchpakket. Na het succes van de eerste edities is dit inmiddels een jaarlijks terugkerende actie die we samen doen.

Afbeelding met kleding, persoon, overdekt, schoeisel

Automatisch gegenereerde beschrijving

Huishoudens die het financieel of anderszins zwaar hebben worden op deze wijze even verlicht. Veelal wordt het door de ontvangers als zeer positief ervaren dat er naar hen wordt omgekeken. Een doelstelling die naadloos past bij zowel Rotary als Present. De samenwerking is dan ook niet toevallig en kent over de afgelopen jaren al diverse acties van uiteenlopende aard. Steeds met als doel om de kwetsbare medemens te ondersteunen. Alle betrokkenen kijken altijd terug naar een mooie en zinvolle dag.