Durf te dromen: pubquiz voor Stichting Droomdag

Zaterdag 6 april organiseert Rotary Roelofarendsveen een pubquiz voor de Stichting Droomdag. Zoveel mogelijk teams gaan met elkaar de strijd aan en testen hun kennis op uiteenlopend gebied. Natuurlijk is er voor de top drie een mooie prijs, maar uiteindelijk is meedoen belangrijker dan winnen. Want de netto opbrengst komt geheel ten goede aan het lokale, prachtige goede doel: Stichting Droomdag. Stichting Droomdag organiseert droomdagen voor gezinnen met kinderen, waarvan één van de ouders langdurig of ongeneeslijk ziek is.

De pubquiz vindt plaats in Hal 60, Pasteurweg 60 in Roelofarendsveen. In de geest van de beste pubquizzen wordt ieders kennis getest op uiteenlopend gebied. Wat weet je over het goede doel van deze quizavond, de Stichting Droomdag, en hoe is het met je algemene kennis gesteld? Allerlei onderwerpen passeren de revue, en laten je hersens kraken. Dat allemaal onder het genot van een drankje en een hapje, en in het goede gezelschap van heel veel andere teams. Traditiegetrouw is er voor de top 3  een fijne prijs beschikbaar, maar aan het einde van de avond kun je nog meebieden op mooie kavels, zodat zelfs de verliezers van de quiz nog met een prachtige prijs naar huis kunnen gaan.  Inschrijven (120,- per team) kan via de website: http://kennisquiz.weebly.com/ of bij Veenerick.