PubQuiz 2019 levert € 5.000,- op voor Stichting Droomdag

v.l.n.r. Anneke Deijs, Thijs Kooloos, Ilonka Wielders en Yvonne Hoogenboom

Donderdag 25 april ontvingen Thijs Kooloos, Ilonka Wielders en  Anneke Deijs van Stichting Droomdag een cheque van € 5.000,- uit handen van Yvonne Hoogenboom van Rotaryclub Roelofarendsveen. Voor dit bedrag kan Stichting Droomdag weer verschillende onbezorgde dagjes uit organiseren voor gezinnen, waarvan een de ouders langdurig of ongeneeslijk ziek is.

Om het goede werk van Stichting Droomdag financieel te ondersteunen, organiseerde Rotaryclub Roelofarendsveen op 6 april jl. een kennisquiz onder het motto: “Durf te dromen” in hal 60 in Roelofarendsveen. 48 teams van 4 personen namen vol enthousiasme hieraan deel en quizden een bedrag van € 5.000,- bij elkaar voor Stichting Droomdag.

De Rotary Kennisquiz werd dit jaar voor de derde keer georganiseerd. Elk jaar staat de kennisquiz in het teken van een lokaal goed doel dat op deze manier een extra financieel steuntje in de rug krijgt. Waren het eerder de Voedselbank en Hospice Amandi, deze keer was het dus Stichting Droomdag waarvoor de deelnemers hun hersens lieten kraken. De Rotary kennisquiz krijgt ook volgend jaar een vervolg.