Poldertocht Kaag en Braassem

Wandelen voor het goede doel

Ook deze editie van de Poldertocht wordt er weer een om niet te vergeten. Er zijn vier mooie routes uitgezet, van 5, 10, 16,5 en 21,5 kilometer. Deze routes voeren zonder uitzondering door het prachtige polderlandschap, over dijken en erven die normaal niet voor publiek toegankelijk zijn en bieden op deze manier een unieke polderbeleving. Start en finishplaats: Dorpshuis Rijpwetering, Pastoor van der Plaatstraat 13 a, Rijpwetering.

Door mee te wandelen, steunen de deelnemers de Monique Velzeboer Foundation/Liliane Fonds en -via de opbrengsten uit de catering-, de lokale ijsclubs. Vorige jaar wandelden maar liefst 3.000 mensen mee, waardoor we een cheque van 25.000,- aan de Monique Velzeboer Foundation/Liliane Fonds  konden schenken.