Vocational Service

We zijn een enthousiaste groep maatschappelijk betrokken mannen en vrouwen die graag iets doen voor de samenleving. Waar we kunnen zetten we onze werktalenten en een deel van onze eigen tijd in voor de club en het goede doel, hierbij inspireren wij elkaar en versterken we onze onderlinge band. Binnen onze club streven we naar een diverse representatie van verschillende beroepen en dit beperkt zich dus uitdrukkelijk niet tot ondernemers.

Vocational Service organiseert binnen onze club het lezingenprogramma, de levensberichten en de beroepspraatjes van onze leden zelf, en de bedrijfsbezoeken. Hierbij wordt rekening gehouden met het jaarthema die door de voorzitter, in overeenstemming met de clubleden, is gekozen voor dat huidige Rotary jaar. Het jaarthema dient als een inspirerende rode draad door de clubbijeenkomsten te lopen en is tevens de leidraad voor de externe acties binnen dat jaar.

Jaarthema 2020-2021: Oog voor de natuur

Het jaarthema wat gekozen is voor het Rotaryjaar 2020-2021 is “Oog voor de Natuur”

Met als doel: Bewustwording, Inspiratie en Creatie

Rob Oudshoorn is in dit jaar de voorzitter en zal in samenwerking met de voorzitters van de onderlinge commissies het thema uitzetten en begeleiden gedurende dit jaar.