16 maart 2013: Help het park Rusthoff te verfraaien!

Onze nieuwe Actie!

Help het Park Rusthoff en win mooie prijzen!

Tijdens de Voorjaarsmarkt op 11 mei in Park Rusthoff wordt door Rotary Club Sassenheim op een echt Grand Prix circuit in het bestaande water een unieke badeendjesrace georganiseerd. 5000 badeendjes strijden, voortgestuwd door 12 brandspuiten, gehanteerd door jubilerende spuitgasten van de vrijwillige brandweer, om de Park Bokaal. U kunt zelf hieraan deelnemen door een of meerdere, genummerde eendjes te adopteren. De burgemeester van Teylingen zwaait straks de startvlag en een echte notaris ziet bij de finish toe op een zorgvuldige uitslag.

Het adopteren kost € 2,50 per eendje en voor € 10,- adopteert u 5 eendjes. Hiervoor ontvangt u een parallel genummerd adoptie certificaat. Voor de uiteindelijke winnaars staat een mooi prijzenpakket te wachten.

De adoptiecertificaten zijn te koop bij het Parkpaviljoen Sassennest, Primera/van der Lans en Bruna. Ook zijn er verkoopstands t.o. de HEMA op 6 april en 4 en 11 mei, bemand door Rotary-leden. Tevens zullen schoolkinderen van de schooltuin in het Park de adoptiecertificaten bij familie, kennissen, vrienden en buren komen verkopen.

De uiteindelijke opbrengst van de Formule EENdjes Race komt ten goede aan diverse verfraaiingsprojecten in Park Rusthoff, zoals een nieuwe ingangspoort aan het Boschplein, verbeteringen in de Schooltuinen en de Kinderboerderij en het opknappen van het Ooievaarseiland.

Het evenement wordt verder opgeluisterd door een optocht van de ‘2CV-Club’ die met tien oude Deux Cheveaux door het dorp rijden en door het zeemanskoor 'Overal', die zonder ophouden hun zeemansliederen door dorp en park zullen laten schallen.

Doe mee! en ga naar: http://formuleeendjesrace.nl/index.php?route=product/category&path=59_60