4 juni 2013: Rotary Sassenheim helpt Mariënhaven

Rotary Sassenheim helpt Mariënhaven

Kokkerellen in de kookstudio, schilderen in het atelier, terug verlangen naar toen in de jaren 50 kamer of toch naar de High Tech kamer of theater en muziekkamer.

Tijdens de Open Dag zaterdag 1 juni werd de familie en vrijwilligers van Marienhaven in de gelegenheid gesteld om het beleveniscentrum te bezoeken en kennis te maken met de mogelijkheden voor cliënten –mensen met dementie – in verpleeghuis Mariënhaven .

De opkomst was groot en op deze dag werd door de Rotary Sassenheim een cheque van €3.000 overhandigd door de voorzitter de heer C. Wagemakers aan Yoanette den Boer directeur wonen met zorg van Marente . Het geld wordt gebruikt voor de aanschaf van muziekinstrumenten. Warmond 4 juni 2013.