2022 december **UPDATE** Noodhulp voor Oekraïne

Afbeelding met persoon, buiten

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met donker

Automatisch gegenereerde beschrijvingHet voelt goed om een bijdrage te kunnen leveren – hoe klein ook – aan de mensen in Oekraïne die het slachtoffer zijn geworden van vreselijk geweld. Onze club steekt de handen uit de mouwen voor Noodtransport Oekraïne. Een lokaal initiatief dat vrachtwagens helpt (planning, logistiek, financieel, sjouwen) om de overal in Nederland ingezamelde hulpgoederen daar te krijgen waar ze nodig zijn.

Wat drie weken geleden heel klein begon, is inmiddels een uit de kluiten gewassen hulpactie. Medewerkers uit de transportsector en vrijwilligers uit Schaijk en het Land van Ravenstein zwaaien dit weekeinde de zestiende volgeladen truck uit.

Oorspronkelijk: lege trucks uit Oekraïne na in Schaijk te hebben gelost, gevuld met hulpgoederen terug laten rijden.

Nu:

een organisatie die geschonken goederen uit heel Nederland naar de slachtoffers in Oekraïne brengt.

Lokale bedrijven en vrijwilligers uit Schaijk en het Land van Ravenstein zetten zich in om zo veel mogelijk vrachtwagens te laten rijden. Ook leden van onze Rotary dragen hun steentje bij aan een efficiënte logistiek om de hulpgoederen bij de mensen dáár te krijgen.

Volg noodtransportoekraine op Facebook.

Afbeelding met kaart

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met tekst, geel, buiten, transport

Automatisch gegenereerde beschrijving