Doortje Bekkers kerstmiddag voor alleenstaanden

‘Doortje Bekkers’ is 14 geworden!

Voor de 14e keer kregen alleenstaande Schaijkse ouderen in de donkere dagen tussen Kerst en Nieuwjaar een heerlijk diner voorgeschoteld. Zo’n zeventig gasten lieten het zich goed smaken op woensdag 28 december bij feesterij de Potter. Doortje Bekkers, de naamgeefster van dit vrolijke en gezellige evenement is helaas overleden, maar de fakkel is overgenomen door schoondochter Dorien en zoon Frank.

Leuk evenement voor alleenstaande ouderen

Gezellige muzikale omlijsting verzorgde Simone Slegers. Een speciale handgemaakte bonbon bood Noa Vlemmix (Chocolatier BonTom) aan. Kok Mari van de Potter tekende voor het heerlijke buffet met toetje. Er was een bingo met leuke prijzen. Leden van de Rotaryclub waren betrokken bij de organisatie, bediening, spreekstalmeester van de bingo en het inschenken, opscheppen, rondbrengen en afruimen en afwassen van alle natjes en droogjes.

Ook 2 leerlingen van het Maaslandcollege (Meis Vijnmans en Amy van Amstel) hielpen mee in het kader van hun “Maatschappelijke stage”.

Na corona werd de draad dit jaar weer opgepakt en was de veertiende editie van ‘Doortje Bekkers kerstmiddag voor alleenstaanden’ als vanouds, weer een groot succes!