Opbrengst Boekenmarkt 2017 naar Glanerbloempje

Opbrengst Boekenmarkt gaat naar Glanerbloempje.

C:\Users\Frassennb\OneDrive\Website Rotary\Foto's Rotary\Boekenmarkt 2016\Boekenmarkt 2016-11.jpgAl enkele jaren verkoopt de Rotary Club Sittard boeken tijdens de Sint Joep markt. Het aanbod bestaat onder andere uit romans, detectives, kunstboeken, kinderboeken en dit jaar ook lp’s, 45 toeren platen en CD’s. De opbrengst van de boekenverkoop wordt door de club besteed aan een goed doel in de regio Sittard-Geleen. Ieder jaar kiest de club een ander goed doel.

In 2017 ging de opbrengst naar de stichting

“Bloempje voor het goede doel” (vaak ook Glanerbloempje genoemd)

De stichting “Bloempje voor het goede doel” richt zich onder meer op het organiseren van gratis kinderfeestjes voor kinderen uit achterstandsgezinnen.

Linda Adriaens van “Bloempje voor het goede doel” ontvangt de cheque (€ 1200,-) uit handen van Monique van Tol, (toen nog) inkomend voorzitter van RC Sittard.