4 x 4 evenement 2011

Op zaterdag 29 januari 2011 zal de jaarlijkse Rotary Club Son 4x4 Challenge plaatsvinden.

U wordt vanaf 09:30 verwacht in Restaurant Flavours te Son en Breugel en het startsein wordt op volgorde van aanmelding vanaf 10:30 uur gegeven.

U krijgt een compleet verzorgde dag waarin u als ‘driver’, ’navigator’ of passagier het rijden met een terreinwagen volledig ervaart.

Let op er kunnen maximaal 30 equipes meerijden in deze unieke Challenge. Schrijf dus snel in.

Het programma is geschikt voor Midi-SUV’s (Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Volvo XC60/70, Hyundai Santa Fé, Suzuki Vitara etc…) SUV’s (Mercedes ML, BMW X5/6, Audi Q7, Volvo XC90, Jeep Grand Cherokee, Kia Sorento etc…) alsmede voor volwaardige terreinwagens (Land Rover Defender, Discovery, Range Rover, Jeep Wrangler, Toyota Landcruiser, Suzuki, etc..).

Voorwaarde is dat de auto vierwielaandrijving moet hebben, geschikt is voor off-road terrein en voldoende bodemvrijheid heeft (Crossovers als Volvo Crosscounty en Audi Allroad zijn helaas niet geschikt door de beperkte bodemvrijheid).

Naast een prachtige autotocht (bolletje-pijltje rit) door het Brabantse landschap kunt u naar hartelust de terreincapaciteiten van uw 4x4 uitproberen op “De Landsard” in Eindhoven.

Hoe ging het er vorig jaar aan toe?  Klik hier………

Wilt u eens ervaren hoe uw SUV in het zand voelt of bent u met uw volledig geprepareerde terreinwagen weer toe aan een dag modder happen? Door de verschillende uitdagende Hard en Softtracks, uitgezet door Professionele Instructeurs van Land Rover Driving Experience, kunt u veilig en onder begeleiding van ervaren instructeurs de mogelijkheden van uw auto ervaren. Het soft-parcours kan eenvoudig en zonder schade worden gereden, het hard-parcours is een uitdaging voor de echte 4x4 fanaat.

Het evenement, geïnitieerd door Rotary Club Son, wordt geheel georganiseerd door vrijwilligers. Hierdoor komt de volledige opbrengst ten bate van het goede doel  Polio de wereld uit (klik hier..).

Er is een fraaie route uitgezet en het zal u aan niets ontbreken deze dag. U wordt ontvangen in Restaurant Flavours gelegen aan de het Raadhuisplein 30a te Son en Breugel met koffie en cake.

Tijdens de tour kunt u genieten van een lunch in een bijzonder landelijke omgeving. We eindigen de challenge met traditionele Belgische kost (onbeperkt) en drinken.

Per equipe (deze bestaat uit twee personen: bestuurder én navigator) bedragen de kosten voor deelname aan de Rotary Club Son 4x4 Challenge € 130,- inclusief BTW. Indien u in uw auto introducés wenst te inviteren is dat mogelijk. De extra kosten bedragen in dat geval € 25,- p.p. Hierbij zijn inbegrepen de koffie met cake, speciale country lunch en BBQ-diner en als aandenken een mooi  rally-schildje.
Wilt u op een andere manier uw medewerking verlenen dan vernemen wij dat graag van u.

Zo zal ook  Verkeersschool Leeuw (klik hier…) uit Eindhoven zal aanwezig zijn met hun nieuw geprepareerde DAF RalleyTruck.

Beschrijving: http://lh3.ggpht.com/_3tTlXRvB-f0/S2V7ip_HrEI/AAAAAAAALOI/gv-tNJOin8Y/s640/_1302812.JPGOp het circuit De Landsard kunt u uitgebreid kijken hoe deze wagen is geprepareerd voor het echte werk. Marc Leeuw geeft u graag alle tekst en uitleg.

Inschrijven voor deze Rotary Club Son 4x4 Challenge 2011 kan ook via het elektronische inschrijfformulier (klik hier …)

Wilt u aanvullende informatie? Stuur een e-mail naar I.A.A.M.Dorssen@hgwz.rabobank.nl. Wij nemen dan snel contact met u op.

Met vriendelijk groet,

Jan van Hapert