RC Son organiseert 6de golftoernooi

Na het grote succes van de afgelopen jaren organiseert Rotary Club Son alweer haar zesde Golftoernooi waarvoor de inschrijving open is.

Iedereen in het bezit van een geldig GVB (Golfvaardigheidsbewijs) kan aan dit toernooi deelnemen. Alle deelnemers starten overigens tenminste vanaf handicap 30.

De opbrengst van het Golftoernooi 2012 gaat dit jaar naar het “Bijna Thuis Huis” te Son.

Voorafgaand aan de prijsuitreiking zullen deze goede doelen gepresenteerd worden.
Het toernooi vindt plaats op dinsdag 29 mei 2012 op de golfbaan van Steenhoven Countryclub te Postel (België).

Het aantal deelnemers is vastgesteld op maximaal 80.
Er wordt gespeeld volgens de Pro-Am-formule, dwz. individueel stableford en per hole tellen de beste twee scores van de flight.

Programma Golftoernooi 29 mei 2012

Golfclub Steenhoven te Postel