Kerstbomen voor Bijna Thuis Huis

11 jaar lang kerstbomenverkoop

Rotaryclub Son heeft vanaf 2002 tot en met 2011 kerstbomen verkocht voor een goed doel.

De leden van de club hechten eraan om naast andere ondersteunende en wervende activiteiten ook af en toe letterlijk de handen uit de mouwen te steken. Dat is goed voor de betrokkenheid en versterkt de onderlinge banden. Vriendschap en gezelligheid zijn een voorwaarde om in clubverband iets te kunnen bereiken. Na een schriftelijke voorverkoop op bedrijvenpark Ekkersrijt werd in het tweede weekend van december een stand aan de Amerikalaan bemand door de leden van de club. De bomen werden voor een heel redelijke prijs aangeboden, of voor zoveel meer als mensen aan het goede doel wilde bijdragen.

Bijzondere service was dat de bomen vervolgens door de club gratis thuisgebracht werden. De volledige omzet van de verkoop, na (uitsluitend) aftrek van de inkoopprijs van de bomen, kwam ten goede aan een goed doel dicht bij huis.