1. Gouden Knopentocht inschrijfformulier

Sinds 2017 laten wij vanuit Rotary Steenwijk de “Goudenknopentocht” herleven.
    De Gouden Knopentocht is een auto puzzelrit die voeger op Hemelvaartsdag werd gehouden in Steenwijk. Het was destijds een groot evenement met start voor / in villa Rams Woerthe en een afsluitend diner met prijsuitreiking aan het einde van de dag. Eind 60er jaren kwam er een eind aan het evenement maar iedere Steenwijker welke die tijd bewust heeft meegemaakt kent het evenement.

2. Gouden Knopentocht

De Gouden knopentocht is een auto puzzelrit die voeger op Hemelvaartsdag werd gehouden in Steenwijk. Het was destijds een groot evenement met start voor / in villa Rams Woerthe en een afsluitend diner met prijsuitreiking aan het einde van de dag. Eind 60er jaren kwam er een eind aan het evenement maar iedere Steenwijker welke die tijd bewust heeft meegemaakt kent het evenement.

3. Goede doelen

RC Steenwijk heeft vele acties gehouden om geld in te zamelen voor goede doelen.
    Hier volgt een overzicht van de verschillende goede doelen die gesteund zijn dankzij de acties van RC Steenwijk.

4. Archief

Een archief met alle eerdere activiteiten

5. Acties voor goede doelen

Rotaryclub Steenwijk heeft vele acties gehouden met als doel geld in te zamelen voor goede doelen. Zie hier voor een overzicht.

6. Lichtend Voorbeeld

Dit gereedschap wordt als sieraad gebruikt en één Rotarylid mag haar een jaar thuis te pronk zetten. Diegene die de lamp ontvangt is geen lid van het bestuur en is een lichtend voorbeeld van Rotaryschap. Meedenkend, bereidt tot hand- en spandiensten, opvallend of onopvallend. De jaarbezitter van de lamp mag de lamp doorgeven en let een jaarlang goed op zijn mede Rotarians!