Gouden Knopentocht 2023

Schrijf u hier in voor editie 2023!

Hemelvaartsdag 2023

De Gouden Knopentocht vindt weer op Hemelvaartsdag (donderdag 18 mei) plaats. De deelnemers rijden in hun prachtige bolides een route langs de mooiste plekjes.

Dit jaar is de tocht in de stijl van de jaren twintig. Het zou leuk zijn als de deelnemers ook in jaren twintig stijl aan de start verschijnen. Deelnemers kunnen meedoen in een auto ouder dan 35 jaar, een cabrio of een snelle bolide van minimaal 250 pk. De start is vanaf 10.00 uur op het parkeerdek aan de Gasthuispoort in Steenwijk, de finish is bij Eethuys De Steen in Willemsoord. Daar vindt ook de prijsuitreiking plaats, want onderweg moeten de deelnemers nog wel een paar leuke opdrachten doen.

Kosten deelname zijn 95 euro per auto inclusief twee personen. Voor extra passagiers is het 25 euro per persoon. Dit is inclusief een lunchpakket en een afsluitende barebecue en een deel van de kosten gaat naar het goede doel het Rotary Kinderkamp wat deze zomer plaats gaat vinden op Schiermonnikoog. De organisatie is in handen van Rotary Steenwijk.

Schrijf u hier in voor editie 2023!

Kijk hier ter inspiratie het filmpje van afgelopen jaar.!

Team Gouden-Knopentocht, 30 april 2023.