Wie zijn wij

De club

Rotary Club Het Hogeland is een informele groep mannen en vrouwen die wekelijks bijeen komen in Baflo.

De leden zijn werkzaam in diverse beroepen en branches. We zijn lid vanuit interesse voor elkaar en ook vanuit onze gemeenschappelijke betrokkenheid bij de samenleving. Door met deze inspirerende groep mensen projecten gericht op een jaarlijks thema op te zetten en uit te voeren realiseren wij ons doel om vanuit een vriendschappelijke samenhang een bijdrage te leveren aan de maatschappij.

We investeren onze tijd in de interne samenhang van onze eigen Rotaryclub, in de projecten en in het communiceren daarover. Daarin hebben alle leden een rol. Belangrijke activiteiten die de samenhang binnen de club bevorderen zijn, naast onze reguliere wekelijkse bijeenkomsten activiteiten waarmee wij geld werven voor goede doelen. Maar ook het organiseren van een zomerkamp voor kinderen die dat nodig hebben behoort tot onze doelstellingen.

Het werken aan projecten is voor ons niet alleen een nuttige zaak, maar ook een bron van plezier.