Naar de Bollen

BOLLENVELDEN OP HET HOGELAND

Veel mensen weten niet hoe mooi Het Hogeland is

Rotary Club Het Hogeland organiseert al jaren de Bollentocht. Ervaar ons mooie gebied tijdens de Bollentocht op zaterdag 27 april 2024. Ervaar de mooie luchten, de verre einders, de prachtige bollenvelden, de gemoedelijke sfeer, de cultuur en de folklore!

We bieden u wandel- fiets- en auto-, motor routes aan in de verschillende afstanden.

Op een paar plaatsen in de route zijn eet- en drink mogelijkheden.

Tussen 12-14 uur is er tevens extra vermaak op de wandelroute en tussen 14-16 uur bij de finish door theatergroep Opnieuw.

Bij de start krijgt iedere deelnemer een routekaart waar op de bollenvelden gemarkeerd staan. Aan de finish wordt iedereen weer welkom geheten door onze vrijwilligers, zijn er tulpen te koop en is er eten en drinken te verkrijgen om het allemaal aangenaam af te sluiten.

Alle tochten starten en eindigen vanaf:

Kruize Bloembollen, Hoofdstraat 264, Uithuizermeeden

Parkeren: Scherphornhal, School De Prisma en school De Noordkaap.

Elektrische auto’s kunnen in de buurt aan een laadpaal. Er is in de nabije omgeving ruimte voor circa 5 auto’s.