Wie zijn wij?

Wie zijn wij

RC Utrecht-Fletiomare (2004) doet projecten in Leidsche Rijn en wereldwijd. De RC bestaat uit ongeveer 25 mensen met rijk geschakeerde achtergronden en dito ambities en met leeftijden tussen eind 30 en 62 jaar. Onze projecten zijn beschreven op deze website. Wij komen om de twee weken bijeen op de woensdagavond. In de tussenliggende week zijn er regelmatig overleggen van commissies en van het clubbestuur. Onze club kent een gestage ledengroei; gemiddeld 3 tot 4 nieuwe leden per jaar. We zijn beslist een levendige club; naast aan onze gevarieerde projecten voor onze leefomgeving, besteden we ook veel aandacht aan gezelligheid en debatteren we regelmatig over clubzaken. Bedrijfsbezoeken nemen eveneens belangrijke rol in ons jaarprogramma in. Als je inhoud, inzet, vriendschap en plezier naast je werk en je gezin wilt combineren, maken we graag kennis met je.