Kom kennis maken met Rotary Club Waddinxveen

Afbeelding met tekst, persoon, teken, poseren

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotary club Waddinxveen nodigt iedereen tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten uit op 29 maart 2023. De open clubavond organiseren wij samen met Rotary Club Boskoop. Met onze open clubbijeenkomst willen we mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst. De ontvangst is om 17.30 uur in Grand Café Roos, Parklaan 4 Boskoop, om 18.00 uur start de bijeenkomst (inclusief maaltijd). We laten je graag kennismaken met Rotary en met wat we doen. De bijeenkomst is om 20.00 uur afgelopen. Aanmelden kan tot 27 maart via e-mailadres rotarywaddinxveen@gmail.com. Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen in Waddinxveen, maar ook ver daarbuiten.

Rotary Club Waddinxveen is een actieve serviceclub, die midden in de Waddinxveense samenleving staat. Onze club bestaat uit ongeveer 30 leden. We ontmoeten elkaar tweewekelijks op donderdagavond.

Bedrijfsuitjes, boeiende lezingen van leden of gastsprekers, gezamenlijke activiteiten en projecten in de maatschappelijke sfeer zijn onderdeel van ons programma. We leveren een bijdrage aan diverse goede doelen, lokaal en internationaal door het organiseren van diverse activiteiten. We wisselen onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.