Nationaal integratiediner 8-10-2015 in het Stedelijk Vakcollege

http://www.rotary.nl/voor-rotarians/downloadcenter/logo/Logo_nw.docx/Logo_nw-1.pngNationaal Intergratie Diner

Wat is het Nationaal Integratiediner?

Dit jaar haakt Rotary Zutphen aan bij het Nationaal Integratiediner.

Rotary organiseert samen met Het Stedelijk Vakcollege in Zutphen op 8 oktober een ‘diner’ aan de Wijnhofstraat waar 20 leerlingen met diverse culturele achtergronden koken voor elkaar en vrienden en/of ouders.

D:\Anne\Afbeeldingen\Pictures\Rotary Club Zutphen\het_stedelijk_lyceum_zutphen_wijnhofstraat[1] besneden.jpg

Tijdens het integratiediner geniet je van elkaars eigengemaakte gerechten om elkaar beter te leren kennen. Lekker eten is de basis. Maar de achterliggende gedacht is groter.

Verschillen tussen mensen leiden tot verschillende inzichten en ideeën. Nieuwe ideeën leiden tot verbeteringen. Daar heeft iedereen baat bij. Het Nationaal Integratiediner wil onze maatschappij beter maken. Niet polariseren, maar samenwerken.

Bij de jeugd werken aan integratie en wederzijds begrip…hoeveel impact kan het hebben voor later en juist nu: hoe actueel kan het zijn…!

08-10-2015

Voor de hele fotoreportage klik hier

Op de ochtend van 8 oktober om 6.20 uur live bij Goede Morgen op radio Gelderland klik hier