Rotary Zutphen sponsort Odensehuis

Rotary Zutphen sponsort schilderactiviteit Odensehuis

<p>De voorzitter van Rotary Club Zutphen, Sjoerd van der Vegt (.) reikt de cheque uit aan voorzitter Hans Derksen van het Odensehuis. Foto: PR<br><br></p>

ma 22 feb 2021, 14:20

ZUTPHEN - Vanwege de coronamaatregelen is het Odensehuis al een jaar alleen maar voor kleine groepen open. Om die reden is de schilderclub, die vóór corona eens in de twee weken kwam, gesplitst. Deze activiteit wordt nu elke week aangeboden, om beurten aan een deel van de oorspronkelijke groep.

Onder de deskundige leiding van een docente wordt er nu elke donderdagmiddag geschilderd en getekend. Om dit ook in 2021 mogelijk te maken was extra financiering noodzakelijk. Het Odensehuis diende hiervoor een aanvraag in bij de Rotary Club Zutphen. Die honoreerde de aanvraag zodat het Odensehuis deze les het hele jaar kan blijven aanbieden.

- Bron: Contact | Zutphen Warnsveld