Nationaal Integratiediner in het Stedelijk Vakcollege 12-10-2017

Nationaal Intergratie Diner

Donderdag 12 oktober 2017, het derde Nationaal Integratiediner in Zutphen bij het Stedelijk Vakcollege.

Ook dit jaar heeft Rotary Zutphen weer op lokaal niveau aangehaakt aan het Nationaal Integratie Diner, weer in samenwerking met Het Stedelijk Vakcollege in Zutphen.

Concreet betekent het dat 12 oktober 2017 22 leerlingen met diverse culturele achtergronden gerechtjes hebben gekookt voor ongeveer 70 genodigden, voor het merendeel de ouders, waarbij docenten die leerlingen hebben begeleid bij de voorbereiding. Dit jaar gerechten uit 12 verschillende landen.

Het was een gezellige kookmiddag, gevolgd door een genoeglijke en smakelijke maaltijd.

Dit jaar speciale dank aan Freek Steenhuisen, oud Rotary lid van RC Zutphen, voor zijn bijdrage aan dit diner.

Voor meer foto’s klik hier