NL Doet 11-03-2017 bij de Kinderboerderij de Schouw in Zutphen

2017-03-11 NLDoet 11-03-2017 bij de Kinderboerderij de Schouw in Zutphen

Zeer geslaagde NL Doet dag op Kinderboerderij de Schouw

Onder perfecte weersomstandigheden werd in het kader van NL Doet (grootste vrijwilligersorganisatie van Nederland) op zaterdag 11 maart jl. de hele dag door de Rotary Zutphen flink geklust, dierenverblijven werden geschilderd, bestrating in de moestuin werd gelegd, in de kruidentuin werd het nodige gesnoeid en er werd opgeruimd op de kinderboerderij.

Beheerder Elsbeth Lankwarden vertelt: “Wat ziet onze kinderboerderij er weer geweldig uit!
Ook dank aan al onze vrijwilligers (o.a. van de onderhoudsploeg) die alles in goede banen hebben geleid.

Iedereen kan weer komen genieten van deze mooie recreatieve en educatie voorziening, helemaal nu het voorjaar in aantocht is en de eerste lammetjes zijn geboren!”

C:\Users\A\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20170311-1 P3110035 bijgesneden 3.jpg

Een groepsfoto van alle vrijwilligers die deze dag tot een succes hebben gemaakt!

Voor meer foto’s klik hier