Rotary Club Amersfoort

SAMEN BOUWEN - aan een omgeving in beweging

Over ons:

De Rotaryclub Amersfoort komt wekelijks op de woensdagavond bij elkaar in Concordia in Hoogland van 18:00 tot 20:00 uur.

Naast deze bijeenkomst organiseren wij ook activiteiten om elkaar beter te leren kennen of te leren van elkaars expertise of werk.
Nuttig, leerzaam en vanzelfsprekend ook gewoon gezellig!

Heb je zin je bij ons aan te sluiten? Neem dan contact op: bestuur@rcamersfoort.nl

Rotary focusgebieden.

De Rotaryclub Amersfoort is een serviceclub en onderdeel van Rotary International die bestaat uit zo'n 34.000 clubs en 1,2 miljoen ledenover de hele wereld. Als serviceclub willen wij ons inzetten voor de gemeenschap in de vorm van geldwerving en financiele en praktische steun voor goede doelen.

Daarbij richten we ons op de Rotary focusgebieden:

STARTBAANRUN 2024

Rotary Club Amersfoort en de Amersfoortse Atletiekvereniging Altis organiseren op zondag 3 november 2024 de 11e editie van StartbaanRun. De Startbaanrun is de jaarlijkse prestatieloop op Park Vliegbasis Soesterberg. Niet alleen het parcours, maar vooral ook het charitatieve karakter maakt deze loop uniek. Want de opbrengst gaat, net zoals vorige jaren, naar een aantal lokale goede doelen die zich inzetten voor kinderen en jongeren in achterstandssituaties in en rondom Amersfoort. In 2023 is maar liefst € 15.000 beschikbaar gesteld!

Voor meer informatie over de Startbaanrun: https://startbaanrun.nl