Ryla Management Game 2024

Elk jaar organiseert de Rotary de Ryla, een cursus waarbij circa 50 ambitieuze jongeren met behulp van didactische methodes hun managementvaardigheden trainen waarbij tegelijkertijd een beroep wordt gedaan op hun creativiteit, standvastigheid en oplossingsgerichtheid. Deze vaardigheden worden getraind met behulp van een op waarheid berustende case en een mini cursus onderhandelen die door onze Rotary leden zelf ontwikkeld is.

De kosten voor dit zeer waardevolle weekend bedragen € 525,- waarvan de deelnemer zelf € 75,- betaalt. De rest wordt betaald door je club.

Wat krijgt de deelnemer daarvoor? Een onvergetelijk weekend, een persoonsgericht coachingstraject van ervaren Rotarians, twee overnachtingen met ontbijt, lunch en diner bij Zonheuvel in Doorn.

De RYLA 2024 die zal plaatsvinden van vrijdag 5 april t/m zondag 7 april in Doorn.

Als je mee wilt doen aan het programme neem dan contact met ons op.

Voor een impressie van het Ryla-weekend: https://youtu.be/AdHpcHRCvjI