5 Eurodiner

5 Euro diner

Jaarlijks koken leden van onze club voor ’t goede doel. De inkoopkosten van een volwaardige driegangen maaltijd mogen niet meer dan vijf euro bedragen. Leden nemen minimaal een introducé mee voor een gezellige en culinair hoogwaardige avond. Aan het einde van de avond bepaalt eenieder wat ’t hem of haar waard is geweest. De opbrengst komt ten goede aan het door onze club uitgekozen goede doel.

Dit jaar vindt deze activiteit plaats op 18 april 2011. De opbrengst is bestemd voor het containervervoer van het schoolmeubilair van het Baarnsch Lyceum (kijk voor meer informatie in onze nieuws sectie) en een vijftigtal computers naar een door Rotaryclub Amersfoort-Regio opgerichte school in Zebilla, Noord Ghana.