Vuur voor water 2010 - 2011

Vuur voor Water

Actie uitverkocht

Onder deze slogan houdt onze Rotaryclub Amersfoort-Regio zijn traditionele kaarsenactie om fondsen te werven voor het steunen van zijn Community-Service-acties in het algemeen en nu voor de aanleg van een watervoorziening voor een technische school in Noord Ghana in het bijzonder. Het gaat daar om een gemechaniseerde boorput met pomp voor de primaire watervoorziening, omdat de aanwezige publieke voorziening niet werkt, en een voorziening om regenwater op te vangen en te gebruiken voor sanitaire doeleinden. Het belang van een betrouwbare voorziening voor de studenten is groot. Het gaat om drinkwater en ook om een voorziening ter verhoging van de hygiëne. Primaire levensbehoeften dus.

Een ambitieus plan, maar zeker haalbaar, mede door uw medewerking aan deze fundraisingactie.

U steekt uw kaarsje op, zij krijgen hun water. Water dat van zo essentieel belang is voor de gezondheid en het welzijn van onze medemens in Ghana!

Het betreft een vervolg op de kaarsenactie van vorig jaar. Het zijn mooie ivoorwitte, gotische kaarsen met geslepen voet, een diameter van 25 mm, een hoogte van 25 cm en een brandduur van 8 uur.

Maandag aanstaande zal er weer een intekenlijst rondgaan. Zorg ervoor dat we Wim Pot, die zo vriendelijk was om ze om niet voor ons op te slaan, niet nog langer met de kaarsen laten zitten. We hebben nog maar zevenentwintig dozen van honderd gotische tafelkaarsen Festilux (ivoorkleurig) in voorraad, wees er dus snel bij!

Wij bieden ze aan voor de prachtprijs van €30,50 per doos van honderd, dus €0,305 per kaars.

Aangezien we de pallet kaarsen vorig jaar reeds betaald hebben, komt de gehele opbrengst van € 30,50 ten goede aan ons project.

De verpakking ziet er als volgt uit.

Laat ze flink branden en zorg er voor dat zelfs uw vuur bijdraagt aan ons waterproject!

Het bedrag overmaken op bankrekening 48.08.15.275 ten name van Stichting Community Service Theo Hülsenbeck Fonds o.v.v. Kaarsenactie, of contant betalen bij aflevering.