Aspergefestival Leusderweg 2011

Aspergefestival Leusderweg

7 en 14 mei 2011

Jaarlijks organiseert de Rotaryclub Amersfoort-Regio, in samenwerking met de winkeliers van de Leusderweg in Amersfoort, een aspergeverkoop voor een lokaal goed doel.

Dit jaar is dat op 7 en 14 mei 2011.

Lokaal goed doel

Dit jaar is de opbrengst van deze actie bestemd voor de inrichting van een familiekamer op een nieuwe afdeling van Zon en Schild.

Mooi aspergepakket

Voor deze actie is een mooi aspergepakket samengesteld. Een pakket voor meerdere personen met asperges, slagersachterham, wijn en biologische eieren kost slechts € 22,50. Iedere koper van een aspergepakket krijgt tevens twee bijzondere aspergerecepten.

Reserveren

Om niet naast de beste kwaliteit asperges te grijpen kunt u nu al aspergepakketten reserveren via de website. De gereserveerde pakketten kunnen op 7 en/of 14 mei worden afgehaald tussen 09:00 en 17:00 uur bij de twee stands op de Leusderweg. Ook zonder reservering bent u uiteraard van harte welkom.

Samen met de winkeliers van de Leusderweg

Het aspergefestival wordt mede mogelijk gemaakt door de winkeliers van de Leusderweg.

Groentehal "De Gruiterij" koopt de asperges in.
Wijnkoperij Henri Bloem verzorgt de inkoop van de wijn.
Keurslagerij Rudolf Blom levert de slagersachterham aan.

Bezoek de speciale website: www.aspergefestival-leusderweg.nl