30 december 2015: Oliebollen- en appelbeignetverkoop

Oliebollenactie van de Rotaryclubs Amersfoort-Regio en Amersfoort-West

In samenwerking met Bas Mosmans en Sjors Lans van Sociëteit Amicitia en Rotaryclub Amersfoort-West houden we dit jaar een oliebollen- en appelbeignetverkoop voor het goede doel.

Bas en Sjors gaan ze, naar oud familierecept, belangeloos voor ons bakken en brengen ons slechts de kostprijs in rekening, zodat er een flinke opbrengst resteert. Beide Rotaryclubs krijgen de opbrengst van door henzelf verkochte oliebollen en appelflappen voor hun eigen goede-doelenprojecten. De opbrengst via de verkoop via Amicitia wordt op basis van 50%-50% over beide Rotarylubs verdeeld.

De opbrengst van Rotaryclub Amersfoort-Regio is bestemd voor “Wandelen voor Water”, waardoor de overheid over de opbrengst 80% extra bijdraagt.

te leveren aantal

Oliebollen met krent per zakje van 10 stuks

à € 10,00

=

Appelbeignets           per zakje van   5 stuks

à €   7,50

=

Totaal

te betalen

Naam:

Graag bestellingen vóór 23/12 per mail retourneren aan herbertveenemans@gmail.com.

Uitsluitend af te halen op 30 december in Sociëteit Amicitia van 11u00 tot 17u00.

Bij afhalen s.v.p. contant afrekenen.

Iedere klant krijgt namens Amicitia een gratis glas Glühwein aangeboden.

Wij hopen op een grote opkomst en veel bestellingen.

Met hartelijke groet namens de Fundraisingcommissie,

Herbert Veenemans