Spontane kerstcadeautjesactie slaat aan!

Spontane Kerstcadeautjesactie slaat aan

De door Julie en Jeroen Koevermans geïnitieerde Kerstactie slaat aan! Het gaat om het inzamelen van overbodige nette spullen en het via de speelgoedbank of de voedselbank (in overleg met deze desbetreffende organisaties) aanbieden daarvan als Kerstcadeau voor Amersfoortse gezinnen die rondom de armoedegrens leven.

Er zijn al veel spullen binnen, maar er kan nog veel meer bij!

D:\DATA\Rotary\Website Rotary\4- Activiteiten\De Acties\Spontane Kerstcadeautjesactie\foto 1.JPG

D:\DATA\Rotary\Website Rotary\4- Activiteiten\De Acties\Spontane Kerstcadeautjesactie\foto 2.JPG

D:\DATA\Rotary\Website Rotary\4- Activiteiten\De Acties\Spontane Kerstcadeautjesactie\foto 3.JPG

Doe je mee?

Indien dat het geval is, breng dan je spelletjes en spulletjes langs op de 16e, de 17e of de 18e naar de Koningin Wilhelminalaan 4, 3818 HP Amersfoort.

Wij zorgen voor het inpakken (voor eigen rekening) en wegbrengen naar de speelgoedbank of de voedselbank (in overleg met deze desbetreffende organisaties) en dan komt het vóór de kerst terecht bij Amersfoortse gezinnen die rondom de armoede grens leven.

We pakken het in foliepapier in zodat de oranisaties mee kunnen denken aan wie ze welk cadeautje kunnen geven.

Wij hopen dat jullie het leuk vinden om mee te doen. Misschien hebben we straks wel een paar honderd cadeaus in te pakken....! Zet ons maar aan het werk. ;-)

Dus samenvattend:

****16-17-18 december: inzameling speelgoed/spulletjes bij Familie Koevermans

Indien niemand aanwezig graag achter het huis onder de veranda plaatsen met briefje van afzender. Wil je op een andere datum iets inleveren laat het ons weten.

****18-19- december:  inpakdagen

****20 december: wij brengen namens Rotaryclub Amersfoort-Regio alles weg naar de speelgoedbank/voedselbank.

D:\DATA\Rotary\Website Rotary\4- Activiteiten\Archief 2013-2014\Spontane Kerstcadeautjesactie.jpegHeb je zin om mee te helpen of heb je nog vragen? Bel dan naar Julie Koevermans, tel.: 06 51 219 849