My Book Buddy geeft vluchtelingenkinderen een woordenboek en bibliotheek

Rotaryclub Amersfoort-Stad ondersteunde dit project!

Om gelden bijeen te brengen organiseerden wij en Internet-Veiling met exclusieve diensten en objecten.

De veiling en donaties brachten met elkaar een prachtig bedrag op. Er komen nog dagelijks donaties binnen, dus het totaalbedrag ligt nog niet vast .....

De vluchtelingenkinderen ontvingen uit handen van kinderen van nabijgelegen basisscholen een rugzakje met het woordenboek en het werkschrift, zodat ze beschikken over een waardevol boek met een werkschrift dat op school en thuis met ouders en familieleden bekeken en gelezen kan worden.

Na de kerstvakantie volgen op de AZC-scholen en -taalklassen complete boekenkasten van My Book Buddy met leesboeken op het niveau van de kinderen.

Op deze school bracht de Kerstman de tasjes met de boeken!

In samenwerking met Prisma van Uitgeverij Unieboek Het Spectrum bezorgt My Book Buddy vlak voor Kerstmis vluchtelingenkinderen een persoonlijk cadeau dat bestaat uit een prentenwoordenboek Nederlands en een werkschriftje met opdrachten en vertalingen in Engels en Arabisch.