PHF-Onderscheiding

Clubavond 25 maart krijgt een plechtig tintje. De voorzitter memoreert de verdiensten van ons (oud)lid Roel van Praag die even terug is uit Nieuw Zeeland. Zijn inzet voor de Joodse gemeenschap, de nabestaanden van de Holocaust, zijn persoonlijke inzet voor de synagoge in Amersfoort, zijn inzet voor de Rotary Matching Grants te realiseren, betrokkenheid bij financiën, het mede realiseren van de rolstoelbus voor Hongarije zijn van onschatbare waarde voor velen geweest. Hij is al koninklijk onderscheiden, maar de Rotary wil hem deze avond onderscheiden met de Paul Harris Recognition die door de voorzitter overhandigd wordt. De betrokken, betrouwbare, behulpzame en immer bescheiden Roel neemt hem zichtbaar emotioneel in ontvangst.