'Rotary Doet' ... voor Parentshouses

Zaterdag 14 april was het een drukte van belang in de twee tuinen van de huizen van Stichting Parentshouses aan de Maanglans in Nieuwland. Een 5 man sterk team van Rotary Club Amersfoort-Stad stak de handen uit de mouwen en transformeerde de twee tamelijk armzalige tuinen in een gezellige en fraaie plek waar de verschillende bewoners nu een prima gelegenheid hebben om samen te komen, koffie te drinken of een sigaret te roken.

Nieuwe terrassen werden gebouwd van vlonderplanken en mooie Douglas-houten meubels van eigen ontwerp werden geïnstalleerd zodat het een fraai geheel vormt en wat er bovendien weer jaren tegen kan.

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Club Website\Site\3 OntwerpFase\Werkmap\parents_house-2_1600x1063.jpg

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Club Website\Site\3 OntwerpFase\Werkmap\Parentshous2-kl.jpg

Deze ‘DOE-actie' past helemaal in het jaarthema van de Rotaryclub: “Denken Delen Doen” en is slechts één van de acties die dit jaar worden uitgevoerd t.b.v. het Goede Doel.

Als klap op de vuurpijl overhandigde de Voorzitter van de club, Dick ter Hofsté, een cheque van 1000 euro aan een vertegenwoordiger van het bestuur van de Stichting Parentshouses, de heer Paul van der Most.

C:\Users\obrac\Pictures\00 Resized\Parentshouses_DoeActie_1280x850.jpg

Foto's: Steve Keyner