RANA Paaseitjesactie 2009

Amstelveen, 8 april 2009

RECORDOPBRENGST PAASEITJESACTIE ROTARY

Paaseitjesactie Rotary levert recordopbrengst van € 4.250,- op

Rotaryclub Amstelveen “Nieuwer-Amstel” (RANA) verkocht in de afgelopen weken voor de vierde keer in haar vijfjarige bestaan paaseitjes voor een goed doel.

Dit jaar kwam de opbrengst van deze actie geheel ten goede aan de stichting SARASWATHI, een stichting die kansarme Indiase meisjes begeleidt tot zij een zelfstandig bestaan kunnen leiden (zie www.12help.org).

De RANA werd bij de verkoop van de paaseitjes (uitstekende Martinez-kwaliteit) op een geweldige manier bijgestaan door de leden van Rotaract, de jongerenorganisatie van Rotary. Mede door de inzet van Rotaract leverde de verkoop van de paaseitjes een recordbedrag op.
RANA-voorzitter Ria Jochems kon na afloop van de actie een cheque van € 4.250,- overhandigen aan de voorzitter van de stichting Saraswathi, Monique ten Hagen, die over de besteding van de gelden in de komende periode verantwoording zal afleggen aan RANA.

“Trotse RANA voorzitter Ria Jochems (links)  met voorzitter Monique ten Hagen van de Stichting Saraswathi”

“Trotse RANA voorzitter Ria Jochems (links) met voorzitter Monique ten Hagen van de Stichting Saraswathi”