Rotary club Barendrecht organiseert uitstapje alleenstaande ouderen

Oproep voor nieuwe deelnemers

Rotary club Barendrecht organiseert uitstapje alleenstaande ouderen

Maar liefst 26 deelnemers van het koffiegezelschap van het kerkcentrum Carnisse Haven konden vorige week genieten van een uitstapje naar het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk. Deze reis was georganiseerd en werd aangeboden door Rotary club Barendrecht.

Op een prachtige nazomerdag maakten de ouderen een heel interessant en vooral indrukwekkend museumbezoek. Tijdens dat bezoek werden zij verrast met een gezamenlijke, smakelijke lunch. Het programma verliep in een bijzonder gezellige sfeer en het gezelschap keerde dan ook opgetogen huiswaarts.

Rotary Club Barendrecht organiseert ieder jaar een uitstapje dat kosteloos is voor alleenstaande, oudere Barendrechters. Ook als zij minder goed ter been zijn is dat voor de Rotary leden die de begeleiding verzorgen geen enkel probleem. Het uitstapje werd mede mogelijk gemaakt door sponsorbijdragen van onder meer Den Otter Verhuizingen, Aannemingsbedrijf Van der Wel en Nootenboom Sport.

Rotary club Barendrecht verzoekt gezelschappen en clubs van ouderen die graag in aanmerking willen komen voor dit jaarlijkse uitstapje de berichtgeving te volgen.

Ook komend jaar zal omstreeks augustus in De Schakel weer een oproep worden gedaan.