end-polio-now.docx

banner

WEET U HET NOG?

Eind vorig jaar, ter gelegenheid van de nationale actie op radio en tv in het kader van de ramp op de Filipijnen, werd er een veiling georganiseerd door het tv-programma ‘man bijt hond’. Een delegatie van gouverneurs was aanwezig om te bieden op een nieuwe tulp. Rotary droeg op deze wijze € 12.000,- bij aan de actie en de nieuwe tulp heeft de naam ‘End Polio Now’-tulp gekregen.

C:\Users\Schrijver\AppData\Local\Temp\Rar$DIa0.796\foto_doop-EndPolioNowTulpRGB.jpgDOOP

Zaterdag 24 mei jl. werd de ‘End Polio Now’-tulp officieel gedoopt bij de Kasteeltuinen te Arcen. Bollenteler Jan Ligthart en zijn vrouw Jozé waren hiervoor speciaal vanuit Den Helder naar de Kasteeltuinen af

VOORINSCHRIJVING

Begin september is de eerste serie bollen klaar, echter u kunt vanaf heden reeds voorinschrijven via de volgende link: www.onlineaanmelding.nl/rotary/De ‘End Polio Now’-tulpenbollen worden aangeboden per luxe verpakking van 25 stuks en kosten € 15,-. Een groot deel van de opbrengst gaat naar Rotary ‘End Polio Now’.

P.S. Er zijn legio mogelijkheden om de tulpenbollen op een positieve manier in te zetten.

Bijvoorbeeld als cadeau namens uzelf of namens de club of misschien wilt u als Rotaryclub er wel een gemeenteplantsoen mee aanplanten in ruil voor aandacht voor Rotary!
Voor acties van grote omvang, gaan wij graag met u in overleg. U kunt dit aangeven op www.onlineaanmelding.nl/rotary