werkweek-2022-in-huize-brandaris-op-terschelling.

Werkweek 2022 in Huize Brandaris op Terschelling.

Voor de tiende keer op rij is een groot aantal leden van onze club in de week van 21 tot 28 oktober naar Terschelling gereisd voor de jaarlijkse werkweek in Huize Brandaris in West-Terschelling. Deze groepsaccommodatie is primair bedoeld voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt maar wordt daarnaast ook verhuurd aan privépersonen voor een heerlijke vakantie op dit prachtige waddeneiland. Hoewel de beheerder alles goed bijhoudt zijn er altijd ‘extra’ werkzaamheden waar hij niet aan toe komt. Richeltjes, hoekjes en gaatjes, wij draaien onze hand er niet voor om! De gouden formule: ’s morgens met z’n allen poetsen en ’s middags en ’s avond genieten van het eiland en van de gezelligheid met elkaar heeft ook dit jaar weer geresulteerd in een super-gezellige week. Prachtig voorbeeld van het nuttige met het aangename verenigen; Rotary in optima forma! En als er dan nèt die week nog een spoortje Noorderlicht te zien is maakt dat deze fantastische week helemaal volmaakt.