End Polio Now Tulpenbollen

Afgelopen week markeerde de aftrap van de verkoop van de End Polio Now tulpenbollen. In 2019 is er in totaal voor € 140.611,60 aan bollen verkocht.

Met extra donaties, bijdragen vanuit het Rotary World Fund en de Bill & Melinda Gates Foundation zorgden onze End Polio Now tulpen voor ruim € 570.000,- aan middelen om de ziekte polio te bestrijden! Ongelooflijk goed.
Rotary clubs kunnen vanaf vandaag opnieuw bollenpakketten bestellen met doosjes van 25 tulpenbollen, of een project verpakking met 2.500 bollen.
Hier kun je 25 vierkante meter mee beplanten. Misschien een idee om samen met andere clubs een rotonde te adopteren en te beplanten? Heb je vragen over de actie, of leuke ideeën om geld op te halen voor Polio? Neem dan contact op met Ellen van der Zweep. Zij is in ons District 1550 dé EPN persoon bij uitstek die overal van op de hoogte is. Meer info op endpolionowtulp.nl.

Annemiek Groen, Public Relations, District 1550, 18 augustus 2020